De eerste dag op kamp. - Reisverslag uit Delft, Nederland van Groep 8 Nieuweweg - WaarBenJij.nu De eerste dag op kamp. - Reisverslag uit Delft, Nederland van Groep 8 Nieuweweg - WaarBenJij.nu

De eerste dag op kamp.

Door: Tamara, Bridget, Artur, Dave en Djune

Blijf op de hoogte en volg Groep 8

26 September 2016 | Nederland, Delft

Als eerste moesten we ongeveer half tien op school zijn. Om tien uur gingen we in polonaise het schoolplein over. Daarna moesten we onze fiets pakken en gedag zeggen tegen onze ouders. Toen konden we na lange tijd weg gaan. Onderweg gingen we stoppen en deden we drie potjes levend stratego. Toen moesten we stoppen en gingen we weer een stukje verder. Toen we bij de Wollebrand kwamen gingen we lunchen. Na even spellen gingen we verder, maar deze keer zonder te stoppen.

Toen kwamen we aan bij het kamphuis en gingen taart eten. De taart was heel bijzonder, want we moesten hem zonder handen eten.
Daarna gingen we het safari spel spelen daarmee moest je geld verzamelen en dieren kopen. Met alles wat je kon vinden moest je een dieren tuin maken. Dat was heel erg leuk.

Tussendoor konden we op de vloten spelen.
Kortom het was een heel erg leuke dag!

Foto's van onze dag kunt u (ook als u geen Twitter heeft) zien op http://twitter.com/kamp2016

Verslag uit: Nederland, Delft

De Efteling

26 September 2016

De eerste dag op kamp.
Groep 8

Van 26 tot 29 september is groep 8 van De Nieuweweg uit Poeldijk op kamp in het Kruithuis in Delft. Op deze website leest u elke dag de door de kinderen zelf geschreven verslagen.

Actief sinds 29 Aug. 2016