De Efteling - Reisverslag uit Delft, Nederland van Groep 8 Nieuweweg - WaarBenJij.nu De Efteling - Reisverslag uit Delft, Nederland van Groep 8 Nieuweweg - WaarBenJij.nu

De Efteling

Door: Gwen, Romee, Wing Pong, Chris en Epril.

Blijf op de hoogte en volg Groep 8

27 September 2016 | Nederland, Delft

We werden vanochtend vroeg wakker gemaakt door juf Ilse, want we moesten vandaag lopend ergens naartoe. Boven kregen we te horen wat we gingen doen. Tot onze grote verbazing gingen we naar de Efteling. We gingen lopend naar het station. Daar stapten we op de trein. In Breda stapten we over naar een andere trein. Vanaf daar gingen we naar de bus. Het was super leuk bij de Efteling. Het toppunt van de Efteling was de Baron 1898. Verder waren er veel leuke attracties. Er werden ook veel souvenirs gekocht. De meest gekochte souvenir is een schattig beertje met een Efteling truitje. Toen gingen we terug met de trein en de bus. We hadden heel lekker eten geregeld door Arjan.

Verslag uit: Nederland, Delft

De Efteling

26 September 2016

De eerste dag op kamp.
Groep 8

Van 26 tot 29 september is groep 8 van De Nieuweweg uit Poeldijk op kamp in het Kruithuis in Delft. Op deze website leest u elke dag de door de kinderen zelf geschreven verslagen.

Actief sinds 29 Aug. 2016